Kolorujemy, czyli kibice remontują domy dziecka

Kolorujemy, czyli kibice remontują domy dziecka

kolorujemy akcja społecznaWystarczyło w ciągu ostatnich kilku miesięcy zapragnąć piłki nożnej w krajowym wydaniu (co wprawdzie nie jest szczytem marzeń kibica piłkarskiego), włączyć telewizor i oglądnąć którekolwiek z ligowych spotkań. Telewizyjne kamery niemal wszędzie wychwytywały na trybunach transparent z napisem „facebook.com/kolorujemy”. O co chodzi? Środowisko kibicowskie rozpoczęło kampanię na rzecz remontowania domów dziecka!

Jak piszą inicjatorzy akcji na facebookowej stronie: „Chcemy wyremontować minimum 3 Domy Dziecka w 2013 roku. Podoba Ci się ten pomysł? DOŁĄCZ DO NAS”. Czytając dalej, trafiamy na linka do zewnętrznej strony. Tam znajdujemy szersze objaśnienie kampanii: „W akcji biorą udział m.in.: Kasia Krzeszowska Miss Polski, PEJA , Piotr Reiss ikona Lecha Poznań , a także ok. 20 stowarzyszeń kibiców i blisko 40.000 ludzi!”

Kampanię organizują: Ogólnopolski Związek Stowarzyszeń Kibiców oraz nowy portal społecznościowy HabitatON. Organizatorzy oferują firmom budowlanym w zamian za przekazanie materiałów remontowych oraz usług wykonania lub/i nadzoru prac reklamę, rozgłos i pozytywny PR w Internecie oraz poza nim. W ciągu niespełna 2 miesięcy od rozpoczęcia działań o akcji dowiedziało się ponad 500.000 osób, do projektu weszło 11 firm.

Oddajmy ponownie głos Organizatorom: „Warto podkreślić, że do akcji zgłasza się wiele firm i ludzi oferujących wsparcie. W ten sposób KOLORUJEMY pozyskała obsługę prawną Kancelarii GWJ, możliwość precyzyjnego mierzenia zakresu akcji przez SEOTRENDER oraz pomoc dziesiątek osób tworzących grafikę, przesyłających zdjęcia … dbających o rozruch projektu”.

Nie zabrakło także wsparcia ze strony celebrytów. W akcji biorą udział m.in.: Kasia Krzeszowska Miss Polski, PEJA , Piotr Reiss ikona Lecha Poznań i inni.

Zapraszamy na facebook.com/Kolorujemy