Konferencja Re:Media 2014 – transformacja prasy w erze cyfrowej

Konferencja Re:Media 2014 – transformacja prasy w erze cyfrowej

konferencja mediaZapraszamy do udziału w konferencji Re:Media 2015 – transformacja prasy, nowe źródła przychodów. To kolejna odsłona konferencji organizowanej przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy. Jest to wydarzenie skierowane do wydawców i dziennikarzy, marketerów i przedstawicieli domów mediowych, a także do wszystkich zainteresowanych zmianami oraz rozwojem rynku wydawniczego.

W tej części skupimy się na tematyce nowych źródeł przychodów w internecie: modelach sprzedaży treści (Newsweek Plus, Puls Biznesu), kanałach przychodowych (Polska Press Grupa), nowych produktach i ciekawych formach dziennikarskich (Gazeta.pl, Tap2C) oraz wzbudzaniu i mierzeniu zaangażowania odbiorców (AD Next i Gamfi).

Konferencja odbędzie się 18 czerwca, w godzinach 15.00-18.00, w Centrum Prasowym Foksal przy ul. Foksal 3/5 w Warszawie. Uczestnictwo jest bezpłatne, aby wziąć udział w wydarzeniu należy zarejestrować się za pomocą formularza na stronie http://remedia3.evenea.pl/ (limit słuchaczy wynosi 150 osób, obowiązuje kolejność zgłoszeń).

Program konferencji tworzą doświadczeni dziennikarze, obserwatorzy mediów i eksperci rynkowi oraz przedstawiciele firm oferujących usługi polskim wydawcom. Poniżej przedstawiamy listę prelegentów i tematy ich wystąpień:
1. Paweł Stremski, dyrektor programowy portalu Gazeta.pl – „Longform is the new black”
2. Przemysław Barankiewicz, redaktor naczelny pb.pl (Puls Biznesu) – „Poznaj swojego odbiorcę. Freemium i metered paywall Pulsu Biznesu”
3. Grzegorz Barej, dyrektor handlowy (Tap2C) – „Interaktywna prasa, świat multimedialnych treści. Korzyści dla Wydawcy”
4. Wojciech Kozak kierownik projektu online i Wojciech Rogacin, redaktor naczelny AIP (Polska Press Grupa) – „Stały rozwój, nowe kanały: wideo, tygodniki+, AIP”
5. Piotr Stasiak, digital media manager, Grupa Onet-RASP – „Newsweek PLUS – czyli sprzedaż treści magazynowych w sieci”
6. Rafał Oracz, CEO AD Next i Arkadiusz Cybulski, Gamfi – „Mierzalne zaangażowanie – Gamifikacja w służbie Wydawców”

Zachęcamy również do zapoznania się z materiałami z poprzednich konferencji Re:Media 2014 – transformacja prasy w erze cyfrowej, dostępnymi w serwisie prasa.info.

Czytaj też: Sławomir Olejniczak

Związek Kontroli Dystrybucji Prasy